Τα σαπούνια της Χριστίνας!

Στο σημερινό μου άρθρο,θα σας μιλήσω για ενα ξεχωριστό κορίτσι, τη Χριστίνα και το Mystery Soap Box!
Άκουγα τα καλύτερα για τα χειροποίητα σαπουνάκια της και δεν αντιστάθηκα,πήρα και εγώ!


Αρχικά πήρα ενα σαπουνακι με ελαιόλαδο και αιθέριο έλαιο φράουλα!
Ειναι ενα σαπουνάκι,το οποίο δυστυχώς δεν μπορούμε να το βρούμε πλέον,αλλά εγώ θα σας μιλήσω για το πόσο υπέροχο είναι!
Το χρησιμοποιώ στο μπάνιο μου και αλλά και στο πρόσωπο!
Κάνει πλούσιο αφρό και αφήνει την επιδερμίδα μου λεία,πεντακάθαρη και ενυδατωμένη!
Το ευχάριστο άρωμα φράουλας είναι που το κάνει να θες κυριολεκτικά να το φας!

Σαπούνι με πράσινη άργιλο,tea tree oil και αιθέριο έλαιο λεμόνι!
Κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα!
Ενα σαπούνι θαυματουργο για ακμή και λιπαρά δέρματα!
Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε φορά που αφαιρώ το μακιγιάζ μου αλλά και στη ρουτίνα περιποίησης μου!
Δεν το εφαρμόζω στα μάτια μου,διότι τσούζει αρκετά!
Αφήνει την επιδερμίδα μου λεία, καθαρή και δεν την κάνει ξηρή!
Αν έχετε λιπαρό δέρμα και θέλετε να σώσετε την επιδερμίδα σας,αυτό είναι το κατάλληλο σαπούνι!

Το σαπούνι το απολεπιστικό με ροζ άργιλο,ελαφρόπετρα και παπαρουνόσπορο το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα στο πρόσωπο και στο σώμα 4 φορες την εβδομάδα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό προϊόν, καθαρίζει και αφαιρεί όλα τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας καθώς την αφήνει λεια και απαλή!Ενα must have σαπούνι κατ'εμέ!

Πέτρινη σαπουνοθήκη από πωρόλιθο!
Χρηστική και κρατά το σαπούνι μας στεγνό,και ειναι eco friendly!
Αγαπάει πολύ τα σαπούνια ελαιολάδου και το σέβεται με το να το κρατά διαθέσιμο για πολύ καιρό επειδή το στραγγιζει σωστά από τα νερά!

Σαπούνι ελαιολάδου Καστίλλης ή Μασσαλίας!Ένα πολυτελές σαπουνάκι ,το πιο αγνό 100% φυσικό!
Κατάλληλο για χέρια, πρόσωπο και σώμα!
Εγώ το χρησιμοποιώ για να καθαρίζω τα πινέλα μακιγιάζ μου!
Τα πινέλα τα καθαρίζει τέλεια και σρη στιγμή!Δεν εχω να πω πολλά διότι είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει για το καθαρισμό πινελων!
Τα καθαρίζει όλα και δεν σκληραίνει η τρίχα τους είτε φυσική είτε συνθετική!
Απαραίτητο για όσες αγαπάμε το μακιγιάζ και σεβόμαστε τα εργαλεία της δουλειάς μας!


Και τέλος, τα αγαπημένα μου άλατα μπάνιου!
Ειναι κατάλληλα για το ποδόλουτρο μας και τη μπανιέρα μας!
Προσωπικά τα χρησιμοποιώ στο ποδόλουτρο μου και το άρωμα τους αναδύεται υπέροχα σε όλο το δωμάτιο!
Τα πόδια μου ειναι ανάλαφρα και πεντακάθαρα και σε συνδυασμό με ενα καλό πεντικιούρ είναι ότι καλύτερο!
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε cookies,μαστίχα,λεμόνι,πορτοκάλι,μήλο τσιχλόφουσκα,βανίλια,κανέλα, φράουλα και καρύδα!

Σας παραθέτω οδηγίες και πληροφορίες από την ίδια!
Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα,ενα μεγάλο 10 από εμένα!
Σαν λάτρης του χειροποίητου και πόσο μάλλον καλλυντικών και ελληνικών προϊόντων, στηρίζω με όλη μου τη καρδιά ανθρώπους σαν τη Χριστίνα γιατί η αγάπη και το μεράκι της με συνταγές χρόνων απο το πανέμορφο Πήλιο κάνει θαύματα!

Μπορείτε να τη βρείτε στο Instagram και στο Facebook !

Instagram:
https://instagram.com/mysterysoapbox?igshid=1atla7w90z5mx

Facebook:
https://www.facebook.com/mysterysoapbox/

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που είστε μαζί μου!Σας εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!
Φιλικά,
Ελισάβετ! ♡

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις