Έκανα το δικό μου κουτί ομορφιάς!

#CYOBOX By Cherrybox 
Καλησπέρα σας αγαπημένοι μου!
Σήμερα θα σας μίλησω για το πρώτο κουτάκι ομορφιάς που έφτιαξα μόνη μου από το αγαπημένο μου cherrybox!

Τώρα το αγαπημένο μου cherrybox, μας δίνει την ευκαιρία να φτιάχνουμε τα δικά μας κουτιά ομορφιάς!Και το καλύτερο;Είναι μια σούπερ ιδέα για δωράκι!

Μπορούμε να επιλέξουμε 5 προϊόντα ανάμεσα σε δεκάδες επιλογές!
Προϊόντα μαλλιών ή μακιγιάζ και περιποίησης σώματος και προσώπου!
Στο τέλος, βάζεις το δικό σου cover και όταν φτάσεις λίγο πριν τη πληρωμή, το cherrybox σου δίνει δώρο ενα προϊόν που θα επιλέξεις να βάλεις στο κουτί σου!

Το κουτί αυτό στοιχίζει 25 ευρώ και φυσικά τα προϊόντα που βάζουμε μέσα, ξεπερνούν πάρα πολύ την αξία του κουτιού!

Τα προϊόντα που επέλεξα εγώ λοιπόν για το πρώτο μου κουτάκι είναι:

1)Organic Kitchen Tomato Blush Φυσική Τονωτική Μάσκα Προσώπου για υγιή επιδερμίδα 100ml
Την μάσκα αυτή τη χρησιμοποιώ μια φορά τη βδομάδα σς καθαρή επιδερμίδα και την αφήνω για 10 λεπτά!
Έχει μια ευχάριστη και διακριτική μυρωδιά και καθώς περνάει η ώρα αυτή απορροφάται από το δέρμα μου και δίνει λάμψη και ελαστικότητα στο πρόσωπο μου καθώς το κάνει να φαίνεται ξεκούραστο!Ότι έχει απομείνει το αφαιρώ με χλιαρό νεράκι!
Η μάσκα αυτή είναι ενα κοκτέιλ βιταμινών και ανήκει στην οικογένεια της Natura Siberica!

9/10

2)Juliette Armand Vitamin C Serum 20ml

Η βιταμίνη C αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που έχει την δυνατότητα να κάνει την κουρασμένη επιδερμίδα λαμπερή!Ενυδατώνει,βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας με ατέλειες και χαλάρωση και προσφέρει ζωντάνια και ενιαίο χρωματικό τόνο. Το προϊόν αυτό είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες!

Εγώ αυτο το προϊόν το αγαπώ!
Το εφαρμόζω βράδυ, καθώς την επόμενη μέρα το αφαιρώ,γιατί η έκθεση στον ήλιο μπορεί να δημιουργήσει πανάδες και ειναι κάτι που δεν θέλουμε!
Αυτό δεν το ήξερα και το έμαθα από την αγαπημένη μου δερματολόγο και εξαιρετική επιστήμων Ελένη Παπαδάκη!
Στο πρόσωπο μου, δεν εχω χαλάρωση αλλα με βοήθησε πάρα πολύ σε κάποιες ατέλειες στο δέρμα μου!
Χαρίζει ενυδάτωση και λάμψη απο τις πρώτες και όλας εβδομάδες!

9/10

3)ALOE+COLORS Ho..Ho..Ho..!Shower Gel 250 ml
Το αφρόλουτρο αυτό είναι ξεκάθαρα Χριστούγεννα!Είχα ακούσει τα καλύτερα για αυτό και έτσι όταν το βρήκα δεν έχασα την ευκαιρία να το πάρω!
Έχει κρεμώδη υφή και καθαρίζει απλά χωρίς να βαραίνει και να ξηραίνει την επιδερμίδα!Ενυδατωνει και καταπραΰνει απίστευτα το δέρμα μας χάρης στην υψηλή περιεκτικότητα του σε οργανική αλόη !!
Μυρίζει μελομακάρονο και η μυρωδιά του κρατάει για πολύ ώρα!
Μου άρεσε πολύ και το χρησιμοποιώ καθημερινά!Επίσης είναι κατάλληλο για όλη την οικογένεια!!
Φυσικά θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα απο την εταιρία αυτή καθώς λατρεύω την αλόη!

9/10

4)DR.PAWPAW Original Balm 25ml
Το προϊόν έκπληξη για μένα!Ένα balm που το βασικό του συστατικό είναι το φρούτο από το φυτό Carica Papaya,το οποίο έχει υποστεί ζύμωση και ανακουφίζει το ξηρό ερεθισμό δέρμα, ενυδατωνει τα χείλη,τα νύχια και τις παρανυχίδες!Καταπραΰνει το σκασμένο και ξηρό δέρμα σε χέρια, αγκώνες και φτέρνες! 
Ακόμα μπορούμε να το εφαρμόσουμε στα μαλλιά και σαν primer στο μακιγιάζ μας!Επισης μπορούμε να το χρησιμοποιούμε σε βλεφαρίδες και φρύδια!
Βοηθά ακόμα στα τσιμπήματα εντόμων και εκδορές!
Εγώ το χρησιμοποιώ κυρίως στα νύχια, στα χείλη και στα χέρια μου αλλα και στις βλεφαρίδες!
Είναι ένα προϊόν χωρίς μυρωδιά αρκετά παχύρευστο όπου δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα!Μια μικρή τελίτσα θα σας εκπλήσσει!!
Ενυδατωνει και επιδιορθώνει την επιδερμίδα μας και την αφήνει λεία και ελαστική!

9/10

5)Messinian Spa Κρέμα Ματιών Αμαμελίδα & Αγγούρι 30 ml
Η αλήθεια είναι ότι μόλις άρχισα να δοκιμάζω αυτή τη κρέμα,ήρθε ενα pr πακέτο και την άφησα για αργότερα!
Όμως ήρθε η στιγμή να αρχίσω ξανά να τη δοκιμάζω και να σας γράψω ένα ξεχωριστό άρθρο για αυτή!

6)Messinian Spa Micellair Lotion Ντεμακιγιαζ Αγγούρι & Αλόη 55ml
Ενα προϊόν ντεμακιγιάζ 3 σε 1 με βιολογικό εκχύλισμα ελιάς,βιολογική αλόη,αγγούρι, πανθενόλη (Β5) και αλλαντοΐνη !
Ενα προϊόν που αφαιρεί και τα αδιάβροχα είδη, καταπραΰνει και καθαρίζει το πρόσωπο και σέβεται τη φυσική ισορροπία του δέρματος μας!
Το εφαρμόζω στο πρόσωπο με βαμβάκι, το μόνο που παράτησα και δεν μου άρεσε ήταν πως μύριζε ξύδι και σε κάποια σημεία με έτσουξε αρκετά οπως στα μάτια,στα ζυγωματικά και γύρω απο τα χείλη!
Παρόλα αυτά όμως,δεν μου προκάλεσε κάποιον ερεθισμό και καθαρίσε πολύ καλά το δέρμα μου!

7/10

Αυτά ήταν τα προϊόντα που επέλεξα να βάλω στο κουτάκι μου!Δεν μετάνιωσα για κανένα από αυτά και φυσικά θα συνεχίσω να αγοράζω και άλλα τέτοια!
Στο προφίλ μου στο Instagram (@elisavetitsa),θα δείτε και σχετικά igtv βίντεο όπου δοκιμάζω και εφαρμόζω πολλά πολλά προϊόντα!
Επίσης θα μιλήσω για αυτά και στους subscribers στο κανάλι μου (Elisavet Jls) στο Youtube!

Σας φιλώ!!
Ελισάβετ!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις