Το ανοιξιάτικο κουτί που αγαπήσαμε όλες!

Spring box 2020 by Cherrybox 

Το κουτί που άφησε εποχή,είναι γεγονός!
Ενα ανοιξιάτικο box που κοστίζει μονο 20 ευρώ και τα προϊόντα του ξεπερνούν τα 80 ευρώ!
Ειλικρινά ένα από τα καλύτερα κουτιά που έχει φτιάξει τo Cherrybox!
Δεν μπορώ να βρω κάτι που δεν μου άρεσε,σε αυτό το κουτί!

◇Σήμερα μόλις έμαθα και απο το προσωπικό λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram,πως βγήκε sold out και όχι άδικα!◇


Τα προϊόντα ένα ένα!

♡Bellapiere cosmetics-Heatwave Highlighting Palette 25,00€
Μια παλέτα με 5 highlighters που χαρίζουν ένταση και λάμψη στα σημεία του προσώπου σου που θέλεις να αναδείξεις!Ταιριάζει σε όλους τους τύπους και αποχρώσεις επιδερμίδας!
Μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε και σαν σκιές ματιών!Η υφή τους είναι πραγματικά υπέροχη και βουτυρένια!
Είναι απαραίτητο για όλα τα Νεσεσέρ!
Εγω κανω μίξη των χρωμάτων για τα ζυγωματικά μου,το ανω χείλος,στο κόκκαλο της μύτης και στο πηγούνι!
Έπισης είναι τόσο όμορφα και λαμπερά που σου χαρίζει ενα wet look!

10/10 
Σας παραθέτω δυο φωτογραφίες με διαφορετικό φυσικό φωτισμό για να δείτε πόσο υπέροχα είναι!

CHARIS-Nutrition Booster Face Argan Serum 30ml 22,00€
Ορός-booster για την καθημερινή θρέψη της επιδερμίδας!
Ειναι απίστευτο τι μπορούν να κάνουν λίγες μόνο σταγόνες απο το booster σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα!Το πρόσωπο μου είναι πιο φρέσκο και υγιές, πιο λαμπερό και ομοιόμορφο!
Να σας πω,πως στην αρχή φοβήθηκα μη μου βγάλει λιπαρότητα μιας και εχω μικτή επιδερμίδα και εχω τάσεις λιπαρότητας στο "Ταφ",παρόλα αυτά όμως αυτο το μαγικό προϊόν με εξέπληξε μιας και το δέρμα μου το απορροφά αμέσως!
Περιέχει ενεργά συστατικά φυτικής προέλευσης που διεγείρουν τη φυσική σύνθεση του υαλουρονικού οξέως,προάγουν τη φυσική σύνθεση του κολλαγόνου και μειώνουν τους αποχρωματισμούς του δέρματος!
Χάρη στην ειδική φόρμουλα,λειαίνει την υφή της επιδερμίδας, εξισορροπεί τη λιπαρότητα στο πρόσωπο και στο λαιμό,μειώνει την εμφάνιση των λεπτών ρυτίδων,ενώ αποτελεί ταυτόχρονα και μια εξαιρετική βάση για το μακιγιάζ!
Είναι ιδανικός για όλους τους τύπους δέρματος!
Και μόλις τελειώσει θα πάρω ξανά αυτό το προϊόν,μιας και ειναι στην χρυσή λίστα των αγαπημένων μου προϊόντων!

10/10

♡B.TAN-it's love.a daily moisturiser that makes me glow 200ml 15,00€
Η b.tan,με εξειδίκευση στα προϊόντα μαυρίσματος,έρχεται απο την Αυστραλία για πρώτη φορά στην Ελλάδα!Στο κουτί εμείς θα βρούμε μια καθημερινή ενυδατική κρέμα σώματος που χαρίζει σταδιακά ενα hint of colour!Έχει ενα εκπληκτικό άρωμα, είναι vegan friendly, paraben free και χωρίς προσθήκες!
Για αυτό το προϊόν θα σας μιλήσω σε ξεχωριστό άρθρο μιας και δεν εχω ολοκληρωμένη γνώμη,μιας και το εχω δοκιμάσει πολύ λίγο!
Αλλά, δεν αφήνει χρώμα στα ρούχα και μετά απο κάθε εφαρμογή πλένω πολύ καλά τα χεράκια μου!

♡NAOBAY-Detox Face Foam 150ml 10.99€
Ένα υπέροχο καθαριστικό προσώπου με οξυγόνο,για απόλυτη καθαριότητα ,αποτοξίνωση και εξισορρόπηση της επιδερμίδας.Με απολαυστική κρεμώδη υφή,ο αφρός αυτός είναι ιδανικός για καθημερινό και βαθύ καθαρισμό,περιέχει εκχυλίσματα ginger,το οποίο βελτιώνει την μικροκυκλοφορία στην επιδερμίδα,λεμόνι για τη μείωση του σμήγματος και της γυαλάδας και πράσινο τσάι που αποτρέπει την οξείδωση και την πρόωρη γήρανση.
Το προϊόν αυτό είναι πιστοποιημένο απο τον οργανισμό ECOCERT organic cosmetics και περιέχει 99,01% συστατικά φυσικής προέλευσης!
Ενα μοναδικό προϊόν όπως βλέπουμε,εγω το χρησιμοποιώ πριν απο κάθε skincare,μακιγιάζ και μετά το ντε μακιγιάζ μου καθώς και για να καθαρίσω την επιδερμίδα μου!Είναι ενα απο τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ και μυρίζει εξαιρετικά!

10/10

♡GEROVITAL- CC Cream 15 ml 10,00€
Η κρέμα CC (Color correction) της Gerovital με ενεργά φυσικά συστατικά έρχεται να μας χαρίσει στο δέρμα μας μία ομοιόμορφη εμφάνιση των ατελειών (κοκκινίλες,πανάδες από τον ήλιο,δυσχρωμίες),δίνει ματ υφή,ενώ παράλληλα προστατεύει από επιβλαβή βακτήρια!Το αποτέλεσμα είναι υγιής και προστατευμένη επιδερμίδα όλη την ημέρα!Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους και αποχρώσεις επιδερμίδας!
Ειλικρινά, έχω δοκιμάσει πολλές CC Cream ,καμία δεν μου έδωσε αυτό που ήθελα κάποιες μου έβγαλαν πολύ λιπαρότητα και έτσι ήμουν αρκετά επιφυλακτική με αυτή την κρέμα!
Και όμως με αυτήν εχω αντικαταστήσει το foundation ειδικά τις πρωινές ώρες όπου δεν θέλω κάτι φορτωμένο στο πρόσωπο μου!Η κρέμα αυτή με μια δεύτερη στρώση χτίζεται και μάλιστα καλύπτει!Είναι στην απόχρωση medium και προσαρμόζεται σε όλες τις επιδερμίδες!
Σετάρω ελαφριά με μια πούδρα ελεύθερης μορφής,φοράω το bronzer μου ίσως και λίγο ρουζ ,mascara και έχω ένα υγιεινό φυσικό μακιγιάζ για τις πρωινές ώρες!
Αυτό που μου άρεσε επίσης στη κρέμα αυτή, είναι ότι στο κουτί της δείχνει την ημερομηνία λήξης καθώς και τις ηλικίες που μπορούν να τη χρησιμοποιούν!
Είναι κατάλληλη για 
25 μέχρι 40 ετών!

10/10
♡Oh K!-Hydrating Coconut Oil Hair Mask 18ml 7,50€
Μια μάσκα μαλλιών για βαθιά ενυδάτωση και θρέψη των μαλλιών από τη ρίζα ως τις άκρες!Η μάσκα αυτή λοιπόν είναι μια μοναδική θεραπεία εντατικής περιποίησης που αποτελείται από δύο μέρη:μια κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης με φρούτα και λάδι καρύδας, ενισχυμένη με 11 αμινοξέα και ένα σκουφάκι εμποτισμένο με διάφορα έλαια.
Χρήση!
Μετά το λούσιμο,στέγνωσα καλά τα μαλλιά μου με τη πετσέτα και εφάρμοσα τη κρέμα από τη ρίζα ως τις άκρες!
Φόρεσα το σκουφάκι μου και έκανα μασάζ στο κεφάλι μου,περίπου 2 με 3 λεπτάκια!
Αφαιρεσα τη μάσκα μετα απο 15- 20 λεπτά,την ξέβγαλα με ζεστό νερό και τα μαλλιά μου ήταν πολύ μαλακά και ενυδατωμένα,το χρειαζόμουν αυτό μιας και είναι ταλαιπωρημένα από τις βαφές και το ντεκαπαζ!
Σίγουρα μα σίγουρα θα πάρω και άλλες να έχω, έτσι ώστε μια φορά το μήνα να χαρίζω μια καλή ενυδάτωση στα μαλλάκια μου!

10/10


Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου,σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα μηνύματα σας!
Σας φιλώ,
Ελισάβετ!♡

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις